Головна » Файли » педагогічна діяльність |
У категорії матеріалів: 15 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Система уроків математики у 5 класі з теми "Кути. Многокутники" |
Тема: Розв'язування вправ на пропорційні залежності |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань про види паралелограмів |
Тема: Вертикальні кути та їх властивості |
Тема: Узагальнення і систематизація знань про функції. |
Тема: Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною |
Тема: Лінійна функція, її графік та властивості
|
Тема: Розв’язування вправ з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про квадратні корені; вдосконалювати вміння і навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів, розвивати логічне мислення, пам’ять, обчислювальні навички; виховувати організованість, уважність, відповідальність, пізнавальну активність, колективізм. Обладнання: мультимедійне обладнання, комп’ютерна презентація, програма Advanced Grapher, роздатковий матеріал. Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу. |
Тема: Обчислення площ плоских фігур, інші застосування інтеграла Мета: оволодіння учнями знаннями про застосування інтеграла в геометрії, фізиці, економіці, які були отримані в результаті навчально-пошукової роботи; розвиток науково-пізнавального світогляду, вмінь самостійно здобувати знання, аналізувати, систематизувати, узагальнювати інформацію, вдосконалювати навички роботи з комп’ютером, комунікативні здібності, пам’ять, логічне мислення; виховувати уважність, відповідальність, активність, колективізм. Обладнання: мультимедійне обладнання, комп’ютерні презентації, публікація, роздатковий матеріал. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок – захист проектів. |
Тема: Етапи розвитку числа. Числові множини. Ірраціональні та дійсні числа Мета: розглянути етапи розвитку числа, числові множини, їх позначення, ввести поняття ірраціонального і дійсного чисел; розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву; виховувати уважність, активність, точність, підвищувати зацікавленість учнів до вивчення математики. Обладнання: елементи костюмів, таблички, схема «Дійсні числа», круги Ейлера. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок – казка. |