Головна » Файли » педагогічна діяльність |
06.05.2014, 16:11 | |
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел» Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про натуральні числа, їх додавання та відніманння; розширити кругозір учнів; розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять, логічне мислення, навики обчислень; виховувати уважність, допитливість, активність, колективізм. Обладнання: схема вивчення натуральних чисел, презентації учнів, комп’ютер, мультимедійна дошка, програмно-методичний комплекс «Математика. 5клас», картки. Хід уроку 1. Організаційна частина. Повідомлення теми і мети уроку. Завдання, які були дані групам для дослідження: 1) Як виникла лічба? Як рахували в давнину? 2) Що таке координатний промінь? Де використовують шкалу? 3) Що таке математична мова? Яке її походження? 2. Актуалізація опорних знань. - Що ми вже знаємо про натуральні числа, а що ще треба вивчити? (Схема вивчення натуральних чисел ) 3. Узагальнення і систематизація знань. Розв’язування вправ.
2) Виступ групи учнів № 1, які готували інформацію про виникнення лічби. 3) Показ на мультимедійній дошці частини уроку із програмно-методичного забезпечення про римську нумерацію ( I=1, V=5, X=10, L=50, C=100, D=500,M=1000 ) 4) Завдання групам - прочитати число: а) МСМХLVI = 1946 - рік заснування Луцької ЗОШ №13; б) MDCCCXCII = 1892 - рік народження волинського математика, академіка М.П.Кравчука; в) MLXXXV = 1085- рік першої згадки про Луцьк в Іпатіївському літописі. 5) Розв’язування тесту із програмно-методичного забезпечення для 5-го класу ( тест уроку № 25 для групи № 3 ) 6) Виступ групи учнів № 2, які підготували презентацію на мультимедійній дошці про використання шкали. 7) Виступ групи учнів № 3, які підготували матеріал про математичну мову. 8) Розв’язування тесту із програмно-методичного забезпечення для 5-го класу ( тест уроку № 26 для групи № 1 ) 4. Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок. 5. Завдання додому: Повторити п. 7-9, підготуватись до контрольної роботи. | |
Переглядів: 1506 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |