Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 68 Показано матеріалів: 61-68 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 |
Тема: Розв’язування вправ з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання учнів про квадратні корені; вдосконалювати вміння і навички виконання тотожних перетворень виразів, що містять квадратні корені; сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів, розвивати логічне мислення, пам’ять, обчислювальні навички; виховувати організованість, уважність, відповідальність, пізнавальну активність, колективізм. Обладнання: мультимедійне обладнання, комп’ютерна презентація, програма Advanced Grapher, роздатковий матеріал. Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу. |
Тема: Обчислення площ плоских фігур, інші застосування інтеграла Мета: оволодіння учнями знаннями про застосування інтеграла в геометрії, фізиці, економіці, які були отримані в результаті навчально-пошукової роботи; розвиток науково-пізнавального світогляду, вмінь самостійно здобувати знання, аналізувати, систематизувати, узагальнювати інформацію, вдосконалювати навички роботи з комп’ютером, комунікативні здібності, пам’ять, логічне мислення; виховувати уважність, відповідальність, активність, колективізм. Обладнання: мультимедійне обладнання, комп’ютерні презентації, публікація, роздатковий матеріал. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок – захист проектів. |
Тема: Етапи розвитку числа. Числові множини. Ірраціональні та дійсні числа Мета: розглянути етапи розвитку числа, числові множини, їх позначення, ввести поняття ірраціонального і дійсного чисел; розвивати пам’ять, логічне мислення, творчу уяву; виховувати уважність, активність, точність, підвищувати зацікавленість учнів до вивчення математики. Обладнання: елементи костюмів, таблички, схема «Дійсні числа», круги Ейлера. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення уроку: урок – казка. |
Тема: Як перемножити одночлени, піднести одночлени до степеня? Мета: формувати вміння і навички учнів виконувати множення одночленів і піднесення одночлена до степеня; розвивати навики обчислень, критичне мислення; виховувати активність, цілеспрямованість, працьовитість, товариськість, самостійність. Обладнання: роздатковий матеріал, картки, плакати. Тип уроку: комбінований. Методика: розвитку критичного мислення. |
Тема: Аналіз контрольної роботи. Систематизація знань про звичайні дроби Мета: зробити аналіз контрольної роботи з теми «Додавання і віднімання звичайних дробів», систематизувати знання учнів про звичайні дроби; розвивати науково-пізнавальний світогляд, обчислювальні навички та навички роботи з комп’ютером, логічне мислення; виховувати уважність, відповідальність, активність, колективізм. Обладнання: комп’ютери, мультимедійне обладнання, програмно-методичний комплекс «Математика. 6 клас», картинки-розмальовки. Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу. |
Тема: Взаємно обернені числа Мета: дати означення взаємно обернених чисел, вчити учнів шукати числа, обернені до даних; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять; виховувати пізнавальну активність, увагу, наполегливість, організованість. Обладнання: програмно-методичний комплекс навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика. 6 клас», мультимедійна дошка, завдання на картках. Тип уроку: комбінований. |
Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Трикутники» Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Трикутники»; розвивати увагу, пізнавальний інтерес, творчу активність, логічне мислення учнів, вміння узагальнювати; формувати науковий світогляд; виховувати точність, відповідальність, кмітливість, естетичний смак, культуру математичного запису. Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Обладнання: мультимедійна дошка, задачі про «золотий трикутник», портрет «Джоконди» Леонардо да Вінчі, «пентаграма», картки, креслярські інструменти. |
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Натуральні числа. Додавання і віднімання натуральних чисел» Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про натуральні числа, їх додавання та відніманння; розширити кругозір учнів; розвивати пізнавальний інтерес, пам’ять, логічне мислення, навики обчислень; виховувати уважність, допитливість, активність, колективізм. Обладнання: схема вивчення натуральних чисел, презентації учнів, комп’ютер, мультимедійна дошка, програмно-методичний комплекс «Математика. 5клас», картки. |